دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۵۷:۱۰

هفتادمین دکل حفاری ملکی شرکت ملی حفاری در مدار عملیات قرار گرفت
ایران دریلینگ: هفتادمین دکل حفاری ملکی شرکت ملی حفاری ایران به ناوگان این شرکت پیوست و در یكی از مناطق عملیاتی در مدار عملیات قرار گرفت.به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعملیات حفاری خشکی -٣ شرکت ملی حفاری در این باره گفت: با افزوده شدن این دکل شمار دستگاه های حفاری خشکی و دریایی اعم از ملکی و استیجاری که هم اکنون در این شرکت فعال هستند به ٧٥ دکل رسید.غلامرضا آل محمود افزود: دکل جدید از نوع سنگین خشکی و به سیستم های  پیشرفته الکترونیکی، هیدرولیکی، ثبت اطلاعات دکل (Drill Watch ) و  گرداننده فوقانی (تاپ داریو) مجهز است، همچنین قابلیت نصب سیستم پسماند حفاری را دارد.

وی اظهار کرد: این دکل ۱۵۲ فوتی توانایی انجام عملیات حفاری چاه ها ی توسعه ای و اکتشافی نفت و گاز تا عمق ۶ هزار متری را دارد و با توجه لزوم رعایت استانداردهای زیست محیطی در صنعت نفت از  قابلیت نصب سیستم پسماند حفاری برخوردار است. مدیرعملیات حفاری خشکی – ۳ شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که دستگاه جدید در اختیار این مدیریت قرار گرفته است، توضیح داد: هم اکنون شمار دکلهای حفاری این مدیت ۱۹ دستگاه است. وی گفت: تعمیر و تکمیل چاه های نفت و گاز مهمترین محور فعالیت مدیریت عملیات حفاری خشکی – ٣ شرکت ملی حفاری است و گستره عملیاتی آن هم اکنون در استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و جزایر خلیج فارس تمرکز دارد.


  کد خبر : 117
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :